Alla helgons dag

Gud vilket väder idag, kallt men klart o soligt, jättehärligt! Har varit ute o städat hos kaniner och marsvin. Sen har jag inte gjort så mycket mer än tagit det lugnt. Fick en serie extraslag när jag kom in på eftermiddan, det är så obehagligt, känns som man ska dö typ. Lär ju vara ofarligt men ändå, inget man blir glad av direkt!

Dagen stora GRATTIS går till Desirée som i torsdags fick två små pojkar!!!! Dom föddes för tidigt o får ligga på neontalen, men alla mår bra, det är huvudsaken! Nu håller jag båda tummarna för att dom ska få komma hem i god tid innan jul. Och då blir det fullt hus, hon fick en pojke i januar i år också, o så har hon en tjej som är i skolåldern. Bra jobbat! Det roliga är att hon har som mig nu, först en flicka och sen tre pojkar. Av nån anledning har vi alltid varit ganska lika varandra.

Måste erkänna att jag är bebissugen igen, men vi måste få ordning på ekonomin först. Sen kanske.. =) Johanna vill ha en lillasyster.

Igår kväll firade vi halloween med hattar och tutor och allt, barnen tyckte det var jättekul! Vi åt kyckling (egenproducerad!), klyftpotatis, grönsaker och sås, till efterrätt blev det morotskaka *mumma*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0