Dimmigt idag!

Blev som vanligt sent igår, långt över midnatt. Klockan ringde åtta i morse, slumrade en liten stund till sen kastade jag mig upp. Vi skulle ju iväg till BVC. När jag väckt barnen, satt på dom kläder och tagit fram frukost ringer telefonen. Då är det från just BVC, läkaren var tvungen att åka hem till sjukt barn. Bara att stanna hemma! Behöver jag nämna att det är en kvinnlig läkare? Hade nog inte inträffat om det varit en manlig.

Så nu sitter jag här under täcket o myser. Dom två större barnen är på dagis, det är bara bröderna Bus att tampas med! Och dom är pigga ska du veta! Isak övar sig i den ädla konsten att gå och Malte leker med en traktor.

Ska väl igång med lite husliga sysslor, men just nu unnar jag mig att slappa!

Kommentarer
Postat av: Emilia Widerström

2008-11-06 @ 16:03:51
URL: http://emiiliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0