Jag är en blodgivare

Men inte heller idag fick jag lämna blod!

Vaknade idag av ett sms, blodbussen befinner sig i Gnesta under dagen. Ja just det, hade glömt! Gjorde mig iordning o åkte ner, bara för att få veta att jag inte fick lämna blod. Gallopererade mig i juli o sånt är det sex månaders karenstid på. Bara att knalla hemåt igen. Den här ggn med. Förr ggn var jag nyopererad, ggn innan hade jag urinvägsinfektion o åt antibiotika. Ska det aldrig bli av att lämna blod?

Nu bakar jag brödbullar, andra plåten står i ugnen. Malte o Isak hjälpte till att baka ut. Så här såg dom ut innan gräddningen. Gissa vilka som jag gjort och vilka som barnen gjort?
Brödreceptet:
http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=400238
Jag använde gröna linser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0