Kan inte sova!

I natt har det varit riktigt illa, har sovit några timmar bara. Dessa tankar som snurrar i huvudet, hur blir av med dom? Jag är så trött så tårarna rinner ska du veta! Blir ingen rolig dag det här, inte som det verkar just nu iaf.

Häpp! Idag är det slut med sötebrödsdagarna! Har njutit ett tag nu av att kunna äta vad som helst, innan min operation mådde jag dåligt av mycket. Tyvärr vill ju kilona som man gick ner komma tillbaka, nu ska jag skärpa till mig och återkomma dit jag var, gärna lite mindre ändå! Ska redovisa här hur det går med viktminskningen, blir svårare att fuska då =)


En ny nostalgitripp idag. Hör lite ihop med min sömn faktiskt. När jag var knappt 20 år gick den här skivan med Eskobar alltid i CD-spelaren när jag skulle sova. Skönt och avslappnande! Tumbling down...


Kommentarer
Postat av: Anna

Installera skrivaren gick jättebra men...

ATT SKRIVA UT....pappret vill ju inte :S

2008-11-18 @ 13:08:33
URL: http://liillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0