Midnatt

Tittar på Allå allå emliga armén med laptopen i knäet. Älskar min laptop!!!

Dom senaste dagarna har varit som vanligt ungefär. Var ner till Gnesta igår o hämtade ut en skrivare jag köpt, billigt skit från netonnet. Försökte installera den igår, men det gick fan inte, först klagade den inte var inställd på USB-port ??? och när det väl funkade skulle jag beställa nya bläckpatroner. Knappast, hade just satt in sproilans nya. Fortsatte traggla med den idag, sen ringde jag supporten. Trots att skrivaren var billig var den fanimej inte gratis. Fick prata med en trevlig kille ;o) som guidade mig genom ställen på datorn jag aldrig utforskat *s* Tillslut var det löst!

I morgon blir det åter en vanlig tråkig fredag. Ska väl stå vid min diskbalja o tvättmaskin, byta blöjor, elda i järnspisen.. Kolla Idol på kvällen. Alla barnen är hemma så det blir väl film för dom. Isak är så söt, han vill bara se Pippi.. Gullegrisen min!

Här är några andra gulliga barn:



Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha dom där blev man ju glad av :)

/ulrika och emilia

2008-11-13 @ 21:06:13
URL: http://emiiliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0