O regnet det bara öser ner...

Nu tycker jag att vi skapar en lista med namnunderskrifter som vi kan skicka till regnmakaren, nu får han fasiken ge sig! Vad är tanken med det hela, att vi ska drunkna i lera? Dom enda som är någorlunda nöjda är ankorna, dom badar o står i. Skickar med en bild på den vi bytte till oss från Frances, lilla Arnold. Han är av rasen Svensk gul anka som vi har genbank för.

Annars är här lugnt. Jag har ont i huvudet, hoppas det ska ge sig nu efter två magnecyl. Ska ge mig till att grädda pannkakor o plättar till barnen. Själv mår jag ganska illa, beror säkert på huvudvärken. Får väl äta senare jag då.



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet inte haha.

Kanske för att läppglanset jag hade undet smakade inge vidare :P

men ja kunde ju inte le eller så heller :P

2008-11-14 @ 23:15:14
URL: http://liillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0