Halloween

Kallt     Regn    Blött     Grått

Och jag är trött! Kom inte i säng förrän kl två inatt! Herregud, jag orkar inte med det här livet. Funderar på att emigrera som Bertil Enstöring i Skrotnisse och hans vänner..

Igår var jag duktig o skrev matsedel, sen handlade vi så nu har vi mat fram till barnbidraget, lite småsaker man behöver komplettera med såsom mjölk o grönsaker (färskvaror), men i det stora hela så. Vi blev försenade pga vissa omständigheter jag inte orkar nämna så när vi var färdiga i kassan började dom släcka ner butiken! Ica Maxi stänger vid 22 *host*

Annars försöker jag komma ikapp med disk och tvätt. Inte lätt när alla bara fyller på vartefter!

Hur var helgen?


Halloween ska firas med lite god mat, morotskaka, andra kakor o glass. Köpte ett partyset med hattar, muggar, tallrikar, duk och tutor som vi ska ta fram, blir nog lagom festligt för barnen. Dom är lite för små för att vilja klä ut sig till monster, den dagen kommer nog i sinom tid. Dessutom kan man ju kalla dom för små monster emellanåt, där behövs ingen utklädnad..

TREVLIG HELG ALLIHOP!!! Ta det lugnt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0