Mellan himmel och pannkaka

Nu sitter jag här, passar på medans ungarna tittar på film. Fåret Shaun blev det idag, en av mina favoriter =) Isak däremot var inte alls fascinerad, han vill bara titta på Pippi Långstrump. Så är det alltid när man ska sätta på en film, alltid är det nån som är sur för att han/hon vill titta på nåt annat. Men det brukar lägga sig rätt snart, så det är bara att uthärda!

Idag blev det pannkakor och plättar till lunch, med grädde och sylt uppå! Riktigt festligt med andra ord, och slut tog det.. Diana våran hund åt upp den sista pannkakshalvan.

Kattfan pissade på mitt täcke. Ungarna hade haft ner det på golvet och då gjorde hon slag i saken *suck*. Behöver jag säga att hon åkte ut med en förskräcklig fart?

I morgon ska vi till Ikea o ta en runda. Skulle tippa att det är ganska lugnt där med tanke på att inte ens barnbidragen har hunnit ut till folk. Ska inte göra några stora affärer, lite småplock bara. Glasen tex är nästan slut, de tenderar att gå sönder vartefter. Tänkte ta en sväng i zooaffären de har i Kungens Kurva. o så måste vi köpa presenter till tjejen vars kalas Johanna och Hugo ska på. Det blir på söndag det.

Tillsist, dagens citat kommer från Hugo, en stund efter han hade ramlat: "Det blev ett jättelitet sår som man inte ser, o det blöder känner jag, men det är så lite att det inte syns"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0