Nu är det bara huvet kvar, som dundrar och far..

Blää sicken dag! Megaont i nacken och huvudet, trött trött trött, bara önskar att barnen kan somna så ska jag också nana kudde!

På IKEA handlade jag:
Dricksglas
Backar som barnen kan ha grejor i
En större låda som jag ska ha som underrede till en fågelbur =)
Lakan till barnen
Tavlor till barnen
Matskålar till kaninerna
Förvaringslådor
Presentpapper och snören
Ljusstake som man hänger på väggen
Skärbräden och stekspade
Lampa

Nåt vi inte hittade var en hylla till sovrummet. Verkar vara dåligt med hyllor som är 50 reda på IKEA. Det blir bakläxa för Kamprad!

Sen var jag inne på djuraffären, Toys `r us, onoff och Citygross. Undra på att man är trött?


Kommentarer
Postat av: Ermina

fiin blogg du har :)

2008-10-18 @ 21:13:22
URL: http://californiendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0