Klart jag antar utmaningen!

Blev utmanad av Frances, nu är det kanske din tur? =)

8 favoritprogram (Ska försöka krysta fram nåt, har på sistone tittat väldigt lite på TV)

  • Idol
  • På spåret (krockar tyvärr med Idol, men tack o lov kan man se reprisen)
  • Scrubs =)
  • Jordan rättsläkare (om jag råkar vara vaken så länge) 
  • Allå allå emliga armén
  • Bolibompa, särskilt Fåret Shaun och Två snubbar. Står på rätt mycket här som ni förstår, o visst tittar man..
  • Sing a´long
  • Djurpolisen

8 Saker jag gjorde igår:


  • Städade köksbänkarna 
  • Fixade underkorgen på diskmaskinen så nu kan vi efter ett drygt halvårs handdiskning äntligen använda den!!
  • Plockade i ordning tvätten jag ska ha med till pappa idag
  • Pratade med min syster
  • Lagade mat
  • Satt vid datorn så klart!
  • Hade lite "mys" med min man ;)
  • Fodrade djur

8 saker jag ser framemot:

  • Helgen då jag ska åka till min allrakäraste syster!
  • Julen
  • Våren då jag kommer ta en massa spännande kaninkullar!
  • Att ungara blir större och reder sig själva mer (den snodde jag av Frances)
  • Att nångång få ordning och reda i mitt hus!
  • Den dag då jag har råd att skaffa körkort och bil
  • Läsa tredje boken om Eragon, ska titta efter den på fredag nere i Ullared
  • Fiskeklubbens årsmöte på torsdag, dom bjuder ju på smörgåstårta =)

8 favoritrestauranger (blir bara fyra då jag typ aldrig äter ute)

  • Pappa (haha)
  • Arena i Gnesta om man ska köpa pizza
  • Papas tapas i Eskilstuna, inte för att jag äter där särskilt ofta, men gott är det!
  • Hemma är nog bäst ändå!

8 saker på in önskelista:

  • Friska barn 
  • Större hus
  • Körkort o bil
  • Snygg o smäcker kropp (haha)
  • En mamma som faktiskt bryr sig, ibland skulle det behövas
  • Ett välbetalt heltidsjobb åt min man och så småningom mig med, det skulle lösa många problem
  • Bli helt självförsörjande, då har man kommit i mål känns det som
  • Mer glädje åt alla människor, behövs helt klart

8 personer jag utmanar (blir fyra här med!)

  • Tessan
  • Anna
  • Desirée
  • Emilia 

Kommentarer
Postat av: Emilia

jag är på ;)

2008-12-31 @ 13:26:42
URL: http://busigaemilia.blogg.se/
Postat av: Emilia

kännde att jag måste ha gjort den innan de nya året ;)

2008-12-31 @ 13:27:04
URL: http://busigaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0