Städhelg

Både lördag o söndag har jag fått ägnat en del ljusa timmar åt att städa hos mina djur. Men så har dom det fint nu också!

Igår kom Dessan med familj o hämtade den utlovade björkveden. Kikade på hennes små pysslingar, vad bäbissjuk man blir! Om vi satsar på en till, kan man beställa en flicka då? Skulle givetvis bli glad för en pojk också, men jag har ju min Fredrika jag väntar på. När jag väntade Hugo (mitt andra barn) så hade jag en väldigt stark dröm. Jag gick vilse o hamnade hos en gammal gumma som hette Fredrika. Hon var en häxa, men den snällaste o klokaste man kunde tänka sig! När jag vaknade upp igen så bestämde jag att får jag en flicka till ska hon heta Fredrika! Men sen har pojkarna radat upp sig..

Nu är jag hos min pappa igen, klockan är snart elva på kvällen men ungarna vill inte somna *suck* Vi blir iaf kvar här tills imorgon kväll, tvättar som vanligt. En och en halv vecka kvar, sen är det dags för mellandagsrean och ny tvättmaskin =)


Nu ska jag designa fiskeblogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0