Det faller nåt skit från himlen

Jag tror det kallas snö..



Idag har vi varit ute ett tag. Jag trodde jag skulle få vara ute i solen, den sken ju så fint. Men det gick tydligen över för när jag väl hade byltat på ungarna och tagit mig ut så var den borta. Sen mulnade det mer och mer o nu ser det ut så här i vårt trasiga verandafönster.
Min man gjorde bort sig, han gasade inte tillräckligt i backen så nu står han så fint i den nääästan uppe *hihi* Vi får väl se hur det går.. Han skulle ut o sanda nu.

Ikväll ska jag baka saffransbröd, klart inspirerad av Frances! Hon lyckades visst inge vidare bra med sina, får se hur det går för mig, återkommer..

Kommentarer
Postat av: Teresia

Nä, expremintera ej med konstiga rtecept!

2008-11-19 @ 22:04:38
URL: http://anderssonsfarm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0