Det ser dystert ut på tvättmaskinsfronten...

Min man håller på o grejar med den där hemma, men det går visst inget vidare =( Så det lutar åt att det blir en inköpsresa annandag jul. Inget vi har råd med egentligen. Har vi tur hittar vi en begagnad, men jag har ju lite önskmål också...

Själv är jag vid Näs igen, just nu försöker jag lägga barnen. Malte skriker som besatt, han vill inte gå o lägga sig! Den pojken tror att man aldrig behöver sova, han tar knäcken på både mig och min man!

Under dagen har Johanna varit på BVC och hon gick igenom besiktningen u.a och fick dessutom en spruta! Och ungen säger inte ett ljud, imponerande! Det som var skönast var att vi inte fick ett enda klagomål, det var en annan sköterska idag. Det är annars så tråkigt att gå dit när man vet att det alltid blir nån slags anmärkning.

Innan dess var vi med barnens morfar på Överskottsbolaget i Strängnäs och handlade choklad till fiskeklubbens årsmöte. Det blir lite lotterier =) Känns kul att köpa choklad för 500kr!!! Har man sen tur kanske man får ta del av det också. Blir bra färdkost när vi ska ner till min syster dagen efter *haha*


Nu håller vi tummarna för att alla somnar, så jag också kan göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0