Jag fryser idag!

Eldar både järnspisen och öppna spisen, men befinner mig inlindad i täcket iaf. Hade hoppats på bättre väder idag, men men, vad gör man åt det? Inte lär det gå att fortsätta på kaninburarna heller idag, dom som måste bli klara snart!

Jag längtar efter mina photopearls, tycker gott dom kan komma nu!

Idag står inget särskilt på agendan. Johanna och Hugo är hemma från dagis den här veckan, höstlov. Tror att kusin Annelie befinner sig hos min svärmor så det blir nog leka av för deras del. Jag har ett tvättberg som inte är av denna värld, säkert tio maskiner, så jag får väl börja beta av den. Plus att här behöver diskas.

Vardagligt grå tråkig tisdag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0