Photopearls

Vad gör jag uppe, jag som ska till dagis imorgon?! Har "uppföljningssamtal" kl 8.30, fattar det som att vara nån form av kvartssamtal. Blir säkert trevligt förutom det faktum att jag måste gå upp tidigt.
Sen kommer far min o snickrar kaninburar OM inte slåttergubben kommer och ska göra ensilagebollar åt honom, då måste han stanna hemma. Hoppas inte slåttergubben kommer, för på lördag ska jag åka till skåne och hämta minst två kaniner, och jag vet inte vart jag ska göra av dom...

Hugo har en bästa kompis på dagis som heter Isabell. Jag frågade honom idag om han skulle gifta sig med Isabell (fniss fniss). Nej, jag ska ju gifta mig med Johanna! sa han då. Men man gifter sig inte med sin syster Hugo. Varför då sa han med trulig mun, jag vill ju! Dom är gulliga!

Nåt som är tråkigt med dagiset är att två av killarna på avdelningen är dumma mot Hugo. De säger tydligen dumma saker och knuffar omkull honom när han försöker gå förbi. Ska ta upp detta imorgon, herregud, han har inte ens börjat skolan och mobbingen har redan börjat!


Beställde photopearls igår, ska bli skiiitkul att prova på!!!

Nä, nu ska jag börja dra mig mot sängen.. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0