Är detta verkligen nåt för mig?

Jag som aldrig skulle blogga! Just för att jag alltid har varit fullkomligt hopplös på att skriva dagbok eller föra anteckningar. Men men..

Sitter bredvid barnen vid TV:n, de tittar på Kalle och chokladfabriken. Eller ja, Johanna och Hugo tittar, Isak sover och Malte hjälper sin pappa i köket med att göra chokladpudding (givetvis blev vi sugna)
Jag har alltså fyra små bus, Johanna är äldst med sina 5½år, sen kommer grabbarna i fallande ålder. Isak är minst, han är 1½år. Hur orkar hon med fyra så små barn undrar du säkert, det måste vara skitjobbigt.. Ja det är det! Men det är också fantastiskt roligt!

Uppepå barnen har jag en massa djur, ett helt zoo enligt mina bekanta =) Innehar genbank för gotlandskaniner och svensk gul anka. Har även en del andra kaniner, rexmarsvin, tamråttor, höns, katter och hund. Just det, glömde gässen! Så jag vet vad jag gör!


Nu ska jag jobba lite med Föreningen Gotlandskaninens hemsida, sen njuta av chokladpudding. Gott gottigottgott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0